Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15033
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАдамик, Богдан Петрович-
dc.contributor.authorAdamyk, Bogdan-
dc.date.accessioned2017-02-23T14:59:20Z-
dc.date.available2017-02-23T14:59:20Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНаука й економіка. – 2013. – № 3(31). – С. 11-16.uk_UA
dc.identifier.issn2072-6791-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15033-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз моделей інституційної побудови органів державного регулювання діяльності банків у зарубіжних країнах. Виокремлено переваги і недоліки застосування традиційної (секторної) моделі, моделі перехресного регулювання, комплексної та функціональної моделі державного регулювання діяльності банків для різних країн. Визначено їх ефективність та можливість запровадження в Україні , виходячи з властивих умов та ризиків банківської системи нашої держави. Обґрунтовано висновок, що жодну з чотирьох проаналізованих моделей організації системи органів банківського регулювання і нагляду не можна вважати кращою чи оптимальною для різних країн. Запропоновано при формуванні моделі державного регулювання діяльності фінансових посередників в Україні враховувати досвід країн Євросоюзу, зокрема поетапно трансформувати інституційну основу регулювання діяльності банків у напрямку виокремлення макропруденційного і мікропруденційного регулювання. The models of institutional construction of institutes of government regulation of bank’s activity in foreign countries are analyzed. Singled out the advantages and disadvantages of four models of the bank’s regulation in different countries (traditional (sector) model, twin-peaks model, integrated and functional models). Their efficiency and possibility of improving in Ukraine was discussed, coming from peculiar terms and risks of the banking system of our country. The conclusion that none of the four analyzed models of the system of banking supervision can not be the best or optimal for different countries was made. Based on analyzing the advantages of building institutional regulation of financial intermediaries in the European Union proposed the formation of a model of state regulation of financial intermediaries in Ukraine consider the experience of European Union countries, including phased transform institutional framework regulating the activities of banks orientated on micro-prudential and macro-prudential regulation.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХмельницький економічний унівверситетuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№ 3-
dc.subjectрегулювання діяльності банківuk_UA
dc.subjectbanking regulationuk_UA
dc.subjectбанківський наглядuk_UA
dc.subjectbanking supervisionuk_UA
dc.subjectцентральний банкuk_UA
dc.subjectcentral bankuk_UA
dc.subjectмакропруденційний наглядuk_UA
dc.subjectmakro-prudential supervisionuk_UA
dc.subjectНаціональний банк Україниuk_UA
dc.subjectNational bank of Ukraineuk_UA
dc.titleІнституційна архітектура державного регулювання діяльності банків в умовах посткризового розвитку фінансового ринкуuk_UA
dc.title.alternativeINSTITUTIONAL ARCHITECTURE OF STATE REGULATION OF BANK’S ACTIVITY IN CONDITIONS OF POST-CRISIS FINANCIAL MARKET DEVELOPMENTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Адамик3.pdf368.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.