Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 27.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Средства маркетинговых коммуникаций в формировании имиджа Украины на мировом туристическом рынкеЗаячковская, Галина
2011Процессы экономической глобализации в международных сопоставленияхДергачова, Виктория; Згуровский, Александр
2011Криза взаємовідносин у загальній теорії кризАндрушків, Богдан; Вовк, Юрій; Погайдак, Ольга
2011Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринкуЗаячковська, Галина
2011Волатильність валютного курсу та галузевий експорт: емпіричні дані з дванадцяти країн ЄС (1973–2004)Сереніс, Дімітріос; Сереніс, Пауль
2011Exchange rate volatility and sectoral exports: empirical evidence from twelve E.U. member countries (1973-2004)Serenis, Dimitros; Serenis, Paul
2011Кризис взаимоотношений в общей теории кризисовАндрушкив, Богдан; Вовк, Юрий; Погайдак, Ольга
2011Three heroes of labour market research — Peter A. Diamond, Dale T. Mortensen and Christopher A. Pissarides obtained the Nobel Prize in Economic Sciences for 2010Eisen, Roland
2011Волатильность валютного курса и отраслевой экспорт: эмпирические данные из двенадцати стран ЕС (1973–2004)Серенис, Димитриос; Серенис, Пауль
2011Организационные основы развития аграрного маркетинга с применением международного опытаЗигрий, Ольга