Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 47.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Теоретико-методологічні засади механізму формування комплексу маркетингу підприємств УкраїниЗвягінцева, Ольга; Zvyagintseva, Olha
2011Світовий досвід державної підтримки підприємництва в умовах кризиКривоус, Віталій; Kryvous, Vitaliy
2011Сучасний стан і тенденції розвитку маркетингу квіткової продукціїЧерняєва, Аліна; Chernyayeva, Alina
2011Сущность и структура финансово-инвестиционного потенциала субъектов реального сектора экономикиТерещенко, Э.; Коник, Оксана; Tereshchenko, E.; Konyk, Oksana
2011Проблемы интеграции Украины в мировой рынок плодоовощной продукцииБлизкий, Р.; Blyzkyi, R.
2011Основные риски посткризисного развития системы мирохозяйственных связейПогорлецкий, Андрей; Pogorletskii, Andrey
2011Болонська декларація: шляхи реалізаціїЖуравель, Григорій; Шинкарик, Микола; Zhuravel, Hryhoriy; Shynkaryk, Mykola
2011Трансформація світової економіки в умовах глобальної інституціалізації та участь в ній УкраїниДиха, Марія; Dyha, Mariya
2011Концепция финансовой безопасности Украины: стратегия ее реализации в условиях интеграции Украины в международное пространствоБелопольская, Валентина; Волкова, Валерия; Belopolskaya, Valentina; Volkova, Valeriya
2011Особливості формування ринку продовольства в умовах трансформації національної економікиКундєєва, Галина; Соломка, Ольга; Kudyeyeva, Halyna; Solomka, Olha