Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14642
Назва: Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності банків при викладанні економічних дисциплін
Інші назви: Theoretical and methodological approaches to understanding the essence of banks in teaching economic disciplines
Автори: Дзюблюк, Олександр Валерійович
Ключові слова: комерційний банк
банківська система
економічна освіта
кредитні відносини
національна економіка
фінансовий посередник
кредит
капітал
Дата публікації: 2008
Видавництво: Київ, "Знання"
Бібліографічний опис: Дзюблюк, О.В. Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності банків при викладанні економічних дисциплін / О.В. Дзюблюк // Вища школа. – 2008. – №2. – с.72-88.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано сукупність теоретико-методологічних підходів, які дозволяють оптимізувати формування у майбутніх фахівців економічного профілю теоретичної та методологічної бази розуміння сутності банків, що необхідно для наступного оволодіння практикою використання грошово-кредитних інструментів та основами ведення банківського бізнесу і взаємодії з інститутами кредитної системи країни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14642
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.