Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14412
Назва: Сутність маркетингового аудиту
Автори: Ронська, Ольга Григорівна
Дата публікації: тра-2016
Видавництво: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Тернопіль
Бібліографічний опис: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Стан і перспективи розвитку обліково-інформаційної системи в Україні», 11 травня 2016р. Тернопіль: ТНЕУ, 2016. – 432 с., С. 389-392
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14412
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези 1.pdf214.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.