Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14401
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТисько (Кошлата), Мар'яна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-21T17:08:28Z-
dc.date.available2017-02-21T17:08:28Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14401-
dc.description.abstractРозглянуто обґрунтування загальнотеоретичних засад інноваційного менеджменту, досліджено формування стратегії та методи забезпечення її ефективності в ринковій економіці суб’єктів господарювання. Визначено, що процеси глобалізації, які відбуваються у світовій і вітчизняній економіці, спричиняють зростання конкуренції, тому альтернатив інноваційному шляху розвитку немає. Отримані результати можуть бути покладені в основу удосконалення процесу прийняття управлінських рішень щодо інноваційного розвитку підприємств.uk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectінноваційний розвитокuk_UA
dc.subjectinnovative developmentuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectформування стратегіїuk_UA
dc.subjectforming of strategyuk_UA
dc.titleОбгрунтування стратегічної позиції щодо інноваційного розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.