Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14310
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрамарчук, Світлана Петрівна-
dc.contributor.authorЛубкей, Надія Петрівна-
dc.date.accessioned2017-02-21T13:41:56Z-
dc.date.available2017-02-21T13:41:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКрамарчук, С. П. Методичні аспекти формування маркетингової стратегії туристичних підприємств / С. П. Крамарчук, Н. П. Лубкей // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. – 2016. – №7. – С. 41-44.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14310-
dc.description.abstractВ статті розглянуто науково-методичні підходи до формування маркетингової стратегії підприємства. Досліджено основні методи, що дозволять здійснювати аналіз маркетингового середовища підприємства та формувати маркетингову стратегію туристичного підприємства. Пропонується застосування бенчмаркінгу, як ефективного інструменту для формування маркетингової стратегії туристичного підприємства.uk_UA
dc.publisher– Ужгород, Ужгородський національний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectбенчмаркінгuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectметоди управління туристичним підприємствомuk_UA
dc.subjectаналіз маркетингової стратегіїuk_UA
dc.titleМетодичні аспекти формування маркетингової стратегії туристичних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeMethodical aspects of the formation of tourism enterprises marketing strategyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 2016.pdf291.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.