Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14310
Назва: Методичні аспекти формування маркетингової стратегії туристичних підприємств
Інші назви: Methodical aspects of the formation of tourism enterprises marketing strategy
Автори: Крамарчук, Світлана Петрівна
Лубкей, Надія Петрівна
Ключові слова: маркетингова стратегія
бенчмаркінг
туристичне підприємство
методи управління туристичним підприємством
аналіз маркетингової стратегії
Дата публікації: 2016
Видавництво: – Ужгород, Ужгородський національний університет
Бібліографічний опис: Крамарчук, С. П. Методичні аспекти формування маркетингової стратегії туристичних підприємств / С. П. Крамарчук, Н. П. Лубкей // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. – 2016. – №7. – С. 41-44.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто науково-методичні підходи до формування маркетингової стратегії підприємства. Досліджено основні методи, що дозволять здійснювати аналіз маркетингового середовища підприємства та формувати маркетингову стратегію туристичного підприємства. Пропонується застосування бенчмаркінгу, як ефективного інструменту для формування маркетингової стратегії туристичного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14310
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 2016.pdf291.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.