Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14297
Назва: "Economic Bubbles" on the Market of Virtual Goods
Автори: Lehkyy, Oleh
Ключові слова: financial bubbles
video game industry
virtual goods market segment
casual consumer
«cream skimming» strategy
mobile platforms market
Дата публікації: 2016
Видавництво: TNEU
Бібліографічний опис: Lehkyy, O. "Economic Bubbles" on the Market of Virtual Goods [Text] / Oleh Lehkyy // Journal of european economy. - 2016. - Vol. 15, № 2. - P. 178-188.
Короткий огляд (реферат): In the paper origin and cause of the crises on the market of virtual goods - places where supply and demand are set for digital products, with intangible nature, especially video games – systematized chronologically and analyzed. It is proved that this segment despite strong prospects and dynamic development is able to generate a market phenomenon as «economic bubble» – trading large volumes of goods at prices that are significantly different from the true prices. Also the existing situation in the market of video goods, is analyzed, especially advertising and consumer behavior. Earlier data on the performance of gaming market is systemized and illustrated as well as thesis on the formation of new economic bubbles in the industry is highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14297
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 15 (№2) Червень 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lehkyy O..pdf180.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.