Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14275
Назва: Визначення сутності поняття бенчмаркінгу
Інші назви: Explanation of the concept benchmarking essence
Автори: Крамарчук, Світлана Петрівна
Лубкей, Надія Петрівна
Ключові слова: бенчмаркінг
передовий досвід управління
сутність бенчмаркінгу
підприємство
управління підприємством
Дата публікації: 2013
Видавництво: – Тернопіль, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Крамарчук, С. П. Визначення сутності поняття бенчмаркінгу / С. П. Крамарчук, Н. П. Лубкей // Галицький економічний вісник. – 2013. – № 4 (43). – С. 229-233.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується та розкривається економічна сутність поняття бенчмаркінгу, як одного із найефективніших методів щодо визначення відповідності цілей підприємства вимогам як вітчизняного, так і міжнародного ринку. Метою дослідження є визначення економічної сутності бенчмаркінгу, дослідження основних принципів даного методу, а також здійснення порівняння бенчмаркінгу із традиційними підходами до підвищення ефективності діяльності підприємств. Дослідження показали, що існує певна неоднозначність поглядів щодо визначення самого поняття бенчмаркінгу, а також його сутності, складу та місця в управлінні підприємством. Вважаємо, що бенчмаркінг – це впровадження у діяльність підприємства передових та кращих методів управління, які були ідентифіковані в процесі дослідження інших підприємств, що успішно працюють в такій же галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14275
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cтаття 2013.pdf536.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.