Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14045
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Юлія Віталіївна-
dc.contributor.authorMelnyk, Yuliya-
dc.date.accessioned2017-02-20T22:19:35Z-
dc.date.available2017-02-20T22:19:35Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМельник, Ю. Ринок творів мистецтва як елемент бренду країни [Електронний ресурс] // Тези доповідей IV Міжнародної конференції молодих учених і студентів „Інноваційні процеси економічного і соціально-культурного розвитку: Вітчизняний та зарубіжний досвід”. – Тернопіль: ТНЕУ, 2011. – С.98-100.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14045-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЕкономічна думка ТНЕУuk_UA
dc.subjectбренд країниuk_UA
dc.subjectcountry branduk_UA
dc.subjectринок творів мистецтваuk_UA
dc.subjectart marketuk_UA
dc.titleРинок творів мистецтва як елемент бренду країниuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
melnyk 24.pdf189.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.