Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14045
Назва: Ринок творів мистецтва як елемент бренду країни
Автори: Мельник, Юлія Віталіївна
Melnyk, Yuliya
Ключові слова: бренд країни
country brand
ринок творів мистецтва
art market
Дата публікації: 2011
Видавництво: Економічна думка ТНЕУ
Бібліографічний опис: Мельник, Ю. Ринок творів мистецтва як елемент бренду країни [Електронний ресурс] // Тези доповідей IV Міжнародної конференції молодих учених і студентів „Інноваційні процеси економічного і соціально-культурного розвитку: Вітчизняний та зарубіжний досвід”. – Тернопіль: ТНЕУ, 2011. – С.98-100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14045
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
melnyk 24.pdf189.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.