Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 4561-4570 зі 4695.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспектиСохацька, Олена; Сідхарх
2019Незалежність центробанків, інфляція та фрагментаризація суспільства в постсоціалістичних країнахКозюк, Віктор
2019Теорія перспектив і податкова дисципліна з позицій моделі макроекономічної рівноваги на мікроекономічних засадахАпріле, Марія Кармела; Бузато, Франческо; Джулі, Франческо; Маркетті, Енріко
2019Інтеграційні фактори сучасності як передумови розвитку маркетингового потенціалуГончар, Ольга; Поліщук, Ірина
2019Сорсинг ресурсів інформаційних систем на ринках, що розвиваються: приклад УкраїниШліхтер, Бьярне Реруп; Болквадзе, Наталія
2019Розвиток хімічної індустрії в Україні та світі: порівняльна оцінкаІщук, Світлана; Коваль, Людмила
2019The impact of social media marketing on consumer buying behaviour: theoretical aspectSokhatska, Olena; Siddharth
2019Development of chemical industry in Ukraine and the world: comparative estimationIshchuk, Svitlana; Koval, Liudmyla
2016Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності машинобудівного підприємстваМельник, Марина Анатоліївна; Кальна, Тетяна Анатоліївна
2019Фінансовий потенціал територіальних громад: сучасний стан і перспективиБулавинець, Вікторія; Карпишин, Наталія; Bulavinets, Victoria; Karpyshyn, Natalia