Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorЗагородна, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.contributor.authorСпільник, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-02-20T12:35:31Z-
dc.date.available2017-02-20T12:35:31Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМаркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги/ Р. В. Федорович [та ін.] ; за ред. проф. Р. В. Федоровича. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2016. – 241 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13840-
dc.description.abstractМонографія є результатом наукових досліджень колективу авторів з проблем розроблення концептуальних засад маркетингового інструментарію управління попитом на товари іпослуги. Розглянуто сучасну парадигму маркетингу: новіінструменти та технології, приділено увагу питанням управління маркетинговою діяльністю в умовах інноваційного розвиткуекономіки. Об’єктами особливої уваги є питання маркетинговихаспектів управління сферою освіти. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальнихзакладів, економістів та бізнесменів.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинговий інструментарійuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectуправління попитомuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectінноваційний розвитокuk_UA
dc.titleМаркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послугиuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркетинговий інструментарій управління попитом.pdf2.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.