Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13747
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБратко, Олександра Семенівна-
dc.contributor.authorЛагоцька, Наталія Зіновіївна-
dc.contributor.authorОкрепкий, Ростислав Богданович-
dc.contributor.authorШтефанич, Дмитро Андрійович-
dc.contributor.authorДячун, Ольга Дмитрівна-
dc.date.accessioned2017-02-20T09:42:20Z-
dc.date.available2017-02-20T09:42:20Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13747-
dc.description.abstractНавчальний посібник «Маркетинговий аналіз» зорієнтований на освітньо-професійну програму підготовки бакалаврів в сфері економіки і підприємництва. У ньому розглянуто: сутність, завдання та предмет маркетингового аналізу; інформаційне та методичне забезпечення його проведення; порядок здійснення маркетингового аналізу постачальників, конкурентів, клієнтів та контактних аудиторій, товарної, цінової, збутової і комунікативної політик; особливості проведення маркетингового аналізу ризиків у маркетинговій діяльності. Розрахований та студентів, аспірантів, науковців та практичних працівників підприємств, зайнятих у маркетингових структурах.uk_UA
dc.publisherШтефанич Д., Братко О., Дячун О., Лагоцька Н., Окрепкий Р. Маркетинговий аналіз / За ред. доктора економічних наук, професора Д.А. Штефанича. – Тернопіль: Економічна думка, 2011, 267 с.uk_UA
dc.titleМаркетинговий аналізuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ.pdf2.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.