Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13694
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T23:13:33Z-
dc.date.available2017-02-19T23:13:33Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationBorysova T. M. Market Orientation of Ukrainian Non-profit Health Care Organizations / T. M. Borysova // Regional Innovations (France).–2014.–№ 2.–Р. 40–46uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13694-
dc.description.abstractThe article identifies the peculiarities of market orientation of Ukrainian non-profit health care organizations. The special role of non-profit entities in the healthcare sector, peculiarities of theirs market environment, problems of market orientation of NPOs’ of healthcare in Ukraine are presented in the article. On the basis of results of research and conclusions some recommendations are offered in the articleuk_UA
dc.publisherRegional Innovations (France)uk_UA
dc.subjectnon-profit marketing, non-profit organization, health care, market orientationuk_UA
dc.titleMarket Orientation of Ukrainian Non-profit Health Care Organizationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2014_2_Regional Innovations Journal.pdf2.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.