Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13686
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T22:52:54Z-
dc.date.available2017-02-19T22:52:54Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля України / Т. М. Борисова // Галицький економічний вісник.–2014.–№ 2 (45).–С. 154–164uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13686-
dc.description.abstractПроаналізовані процеси, що відбуваються в культурно-дозвіллєвій сфері розвинутих країн світу та України. Виявлені основні передумови маркетизації неприбуткової сфери культури та дозвілля, серед яких фінансовий виклик, виклик лідерства, технологічний і ринкові виклики. На основі опрацювання низки емпіричних даних виявлено специфіку вітчизняного маркетингового середовища некомерційних організацій сфери культури та дозвілля та відмінності маркетингу некомерційних організацій сфери культури і дозвілля України від інших сфер та аналогічної сфери розвинутих країн світу. Обґрунтовані пріоритетні напрями розвитку українських некомерційних суб’єктів сфери на засадах творчої імплементації зарубіжного досвіду маркетизації і з врахуванням вітчизняних умов.uk_UA
dc.publisherТерн. націон. техн. ун-т ім. І. Пулюяuk_UA
dc.subjectсфера культури та дозвілля, некомерційний маркетинг, некомерційна організація, маркетизація.uk_UA
dc.titleПередумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисова Т. ГЕВ-2014 3.pdf239.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.