Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13681
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T22:34:19Z-
dc.date.available2017-02-19T22:34:19Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Маркетинг некомерційних організацій сфери культури розвинутих країн і України: аналіз розбіжностей / Т. М. Борисова // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 22–23.05.2014р.).–К. : КНЕУ ім. В. Гетьмана.–С. 17–19uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13681-
dc.publisherКНЕУ ім. В. Гетьманаuk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ КУЛЬТУРИ РОЗВИНУТИХ КРАЇН І УКРАЇНИ: АНАЛІЗ РОЗБІЖНОСТЕЙuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy Borysova new.pdf99.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.