Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13675
Назва: KONTINNUM I WYMIARY MARKETINGU NIEKOMERCYJNEGO
Інші назви: CONTINUUM AND DIMENSIONS OF NON-PROFIT MARKETING
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: marketing niekomercyjny, organizacja niekomercyjna, marketyzacja, orientacja marketingowa, kontinuum
Дата публікації: 2014
Видавництво: TOTEM
Бібліографічний опис: Borysova T. Continuum and dimensions of non-profit marketing on the threshold of the XXI century // Organization in changing environment. Conditions, methods and management practices: collective monograph / [E. Kuhn, T.Borysova and oth.] ; ed. B. Domanska-Szaruga, T. Stefaniuk.–Warsaw : TOTEM, 2014.–P. 54–62
Короткий огляд (реферат): W niniejszym artykule zostały zidentyfikowane osobliwości marketingu niekomercyjnego. Uzasadniono, że koncepcja marketingu niekomercyjnego jest charakteryzowana poprzez holistyczny, normatywny, operatywny, społeczny, strategiczny oraz etyczny wymiary. Na podstawie bipolarnej orientacji koncepcji marketingu niekomercyjnego w terminach „orientacja na cele przedsiębiorstwa” oraz „orientacja marketingowa” jako wariant osiągnięcia konsensusu w dyskursie filantropii marketingowej, autor proponuje rozpatrywać koncepcję marketingu niekomercyjnego jako kontinuum
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13675
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borysova T.pdf196.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.