Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13673
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorКогут, Уляна Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T22:14:18Z-
dc.date.available2017-02-19T22:14:18Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБорисова Т.М. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІЛЬОВИХ АУДИТОРІЙ (НА ПРИКЛАДІ НКО З ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ)/ Т.М. Борисова, У.І. Когут // Актуальні задачі сучасних технологій : зб. тез доповідей міжнар. наук.-техн. конф. Молодих учених та студентів, (Тернопіль, 19–20 грудн. 2014.) / М-во освіти і науки України, Терн. націон. техн. ун-т ім. І. Пулюя [та ін]. – Тернопіль : ТНТУ, 2014. – С.302-303.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13673-
dc.publisherТерн. націон. техн. ун-т ім. І. Пулюяuk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІЛЬОВИХ АУДИТОРІЙ (НА ПРИКЛАДІ НКО З ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Борисова+Когут.pdf121.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.