Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13652
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T21:34:18Z-
dc.date.available2017-02-19T21:34:18Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Маркетингові комунікації у рамках виконання Державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській області // Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги : кол. моногр. / О. Бурліцька, Н. Мариненко, Т. Борисова [та ін.] ; за ред. Р. В. Федоровича. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2016.–С. 8–21uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13652-
dc.publisherПідручники і посібникиuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації у рамках виконання Державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській областіuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисова колективна монографія 2016.pdf354.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.