Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13607
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T19:53:57Z-
dc.date.available2017-02-19T19:53:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗаячковська, Г. А. Сучасна концепція маркетингу міжнародних туристичних послуг: інтердисциплінарний підхід / Г. А. Заячковська // Європейський вектор економічного розвитку. – 2013. – № 2 (15). – С. 106-113.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13607-
dc.description.abstractВизначено тенденції розвитку маркетингу українських підприємств на світовому туристичному ринку. Викладено інтердисциплінарний підхід до формування сучасної концепції маркетингу міжнародних туристичних послуг, що базується на використанні різних видів маркетингу, які є його методологічною основою. The trends in marketing of Ukrainian enterprises in the global tourism market are determined. An interdisciplinary approach to the formation of the modern concept of marketing of international tourism services is set out, which based on the use of different types of marketing, that are its methodological basis.uk_UA
dc.publisherУніверситет імені Альфреда Нобеляuk_UA
dc.subjectмаркетинг міжнародних туристичних послуг, традиційний маркетинг, маркетинг послуг, міжнародний маркетинг, міжкультурний маркетинг, маркетинг туризму, холістичний маркетингuk_UA
dc.subjectmarketing of international tourism services, traditional marketing, service marketing, international marketing, intercultural marketing, tourism marketing, holistic marketinguk_UA
dc.titleСучасна концепція маркетингу міжнародних туристичних послуг: інтердисциплінар-ний підхідuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
сучасна концепція маркетингу МТП.pdf250.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.