Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13603
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T18:52:39Z-
dc.date.available2017-02-19T18:52:39Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗаячковська, Г. А. Маркетинг міжнародного туризму: міжкультурний вимір [Електронний ресурс] / Г. А. Заячковська/ Економіка. Управління. Інновації. Електронне наукове фахове видання ЖДУ ім. І. Франка. – 2011 . – № 1 (5).uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13603-
dc.description.abstractУ статті досліджено вплив культури на маркетинг міжнародного туризму. Розглянуто визначення культури та міжкультурні виміри, які необхідно враховувати при проведенні маркетингової діяльності туристичних підприємств на зарубіжних ринках. The influence of culture on the international tourist marketing was researched in the article. There was an observation of the definitions of culture and intercultural dimensions, which must be taken into consideration in the marketing of the tourist enterprises in the foreign markets.uk_UA
dc.publisherЖитомирський державний університет імені І. Франкаuk_UA
dc.subjectкультура, субкультура, культурні виміри, маркетинг міжнародного туризму, міжкультурний маркетинг, теорія стандартизації споживання, туристичні підприємстваuk_UA
dc.subjectculture, subculture, cultural dimensions, the international tourist marketing, intercultural marketing, the tourist enterprises, the theory of standardized consumptionuk_UA
dc.titleМаркетинг міжнародного туризму: міжкультурний вимірuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркетинг міжнародного туризму міжкультурний вимір.pdf125.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.