Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13525
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаченко, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-02-18T17:02:32Z-
dc.date.available2017-02-18T17:02:32Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationІванов Ю., Котляров Є. “Реформована” собівартість (калькулювання у промисловості) // Бухгалтерія. – 2001. – №20/1 (435). – С.45-51. 2. Лучко М.Р., Бенько І.Д. Бухгалтерський облік у зарубіжних країнах. Навчальний посібник/ М.Р. Лучко, І.Д. Бенько. – Тернопіль, 2004. – 236 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13525-
dc.description.abstractДосліджено особливості маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствахuk_UA
dc.publisherГалицький економічний вісник. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 1(22);-
dc.subjectмаркетингові витрати, виробництво, собівартістьuk_UA
dc.titleОсобливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.