Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13473
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОкрепкий, Ростислав Богданович-
dc.contributor.authorБутов, Андрій Миколайович-
dc.date.accessioned2017-02-18T07:03:16Z-
dc.date.available2017-02-18T07:03:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationОкрепкий, Р Б. Тактичне прогнозування попиту як інструмент подолання диспропорцій у виробництві та споживанні продукції підприємства / Ростислав Богданович Окрепкий, Андрій Миколайович Бутов // Економічний аналіз : зб. наук. праць. – Тернопіль : ТНЕУ, 2014. – Т. 18, № 2. – С. 188-194.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13473-
dc.description.abstractАнотація Вступ. У статті досліджено низку питань щодо методичного забезпечення короткострокового прогнозування кон’юнктурних показників. Визначено роль тактичного прогнозування попиту як інструменту подолання кон’юнктурних диспропорцій на ринку. Доведено доцільність використання адаптивного підходу в короткостроковому періоді та розроблено модель тактичного прогнозування попиту на продукцію, яка поєднує принципи експоненційного згладжування та факторну складову. Метою статті є розробка моделі тактичного прогнозування попиту залежно від температурних показників, яка б дозволила підприємству усувати диспропорції між виробництвом та споживанням продукції та коригувати виробничо-збутову стратегію поведінки на ринку відповідно до змін кон’юнктури. Метод дослідження. Теоретичною та методологічною основою статті виступають фундаментальні положення економічної теорії, наукові праці провідних вітчизняних та зарубіжних вчених з питань маркетингу загалом та кон’юнктурних досліджень зокрема. У нашій роботі для розроблення моделі застосовується метод економіко-математичного моделювання. Результати дослідження. Розроблена модель може слугувати інструментом пристосування до стихійності ринку, оскільки дозволяє поетапно коригувати розроблену виробничо-збутову стратегію поведінки на ринку відповідно до змін кон’юнктури, непередбачуваних коливань ринку, тобто адекватно реагувати на фактори невизначеності і ризику, властиві зовнішньому середовищу; може використовуватися як інструмент усунення диспропорцій між виробництвом та споживанням продукції, що приведе до зменшення ризику дефіциту або надлишку продукції на ринку та оптимізує розподіл наявних ресурсів виробників.uk_UA
dc.publisherЕкономічний аналізuk_UA
dc.subjectкон’юнктура ринкуuk_UA
dc.subjectтактичне прогнозування попитуuk_UA
dc.subjectадаптивний підхідuk_UA
dc.subjectекспоненційне згладжуванняuk_UA
dc.titleТактичне прогнозування попиту як інструмент подолання диспропорцій у виробництві та споживанні продукції підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeTactical forecasting of demand as a tool of overcoming of imbalances in production and consumption of enterprise productsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.