Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13405
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMelnyk, Yuliya-
dc.date.accessioned2017-02-17T16:05:54Z-
dc.date.available2017-02-17T16:05:54Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationMelnyk, Y. Transformation of the global art market // Young Scientist 2014 / red. F.Adamczuk. – Jelenia Góra: AD REM, 2014. – P.101-111.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13405-
dc.description.abstractThis paper uncovers the new trends on the global art market influencing its further development. The main treats of its transformation in the post-crisis period are revealed. The global art market in the XXI century is shaped by the growing online art market transactions, changes in the global art map pointing out its multipolarity, transformation of the art market institutional structure. The research is based on data provided by the leading analytical agencies on this market (ArtTactic, Artprice, TEFAF, Deloitte, Skate’s Art Market Research).uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherJelenia Góra: AD REMuk_UA
dc.subjectart marketuk_UA
dc.subjectарт-ринокuk_UA
dc.subjectemerging marketuk_UA
dc.subjectвиникаючий ринокuk_UA
dc.subjecttransformationuk_UA
dc.subjectтрансформаціяuk_UA
dc.subjecttrendsuk_UA
dc.subjectтенденціїuk_UA
dc.titleTransformation of the global art marketuk_UA
dc.title.alternativeТрансформація глобального арт-ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
melnyk 3.pdf249.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.