Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13353
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаморьонова, Дар'я-
dc.date.accessioned2017-02-17T13:19:39Z-
dc.date.available2017-02-17T13:19:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗаморьонова, Д. Інформаційна культура у вищих навчальних закладах: критерії та типологія [Текст] / Дар'я Заморьонова // Журнал європейської економіки. - 2015. - Т. 14, № 4 : груд. - С. 388-399.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13353-
dc.description.abstractЗапропоновано визначення поняття «інформаційна культура», розглянуто критерії визначення рівня інформаційної культури. Визначено рівень інформаційної культури у вищих навчальних закладах Полтавської області, ступінь представленості кожного з типів інформаційної культури у ВНЗ загалом та конкретно по кожній з трьох категорій учасників роботи ВНЗ: персонал, викладачі та студенти. Виявлено, що для підприємств сфери послуг – ВНЗ – лідируючим є лише один тип інформаційної культури: Rule-following – дотримання правила. Охарактеризовано поняття «значення», «інформація» та «результат» кожного з типів інформаційної культури для ВНЗ.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectінформаційна культураuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.subjectтипи інформаційної культуриuk_UA
dc.subject4Ruk_UA
dc.subjectResult-orienteduk_UA
dc.subjectRule-followinguk_UA
dc.subjectRelationship-baseduk_UA
dc.subjectRisk-takinguk_UA
dc.subjectтипи інформаційноїкультури у ВНЗuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectвикладачіuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.titleІнформаційна культура у вищих навчальних закладах: критерії та типологіяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 14 (№4) Грудень 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Заморьонова Д..pdf257.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.