Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13353
Назва: Інформаційна культура у вищих навчальних закладах: критерії та типологія
Автори: Заморьонова, Дар'я
Ключові слова: інформаційна культура
вищі навчальні заклади
типи інформаційної культури
4R
Result-oriented
Rule-following
Relationship-based
Risk-taking
типи інформаційноїкультури у ВНЗ
студенти
викладачі
персонал
Дата публікації: 2015
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Заморьонова, Д. Інформаційна культура у вищих навчальних закладах: критерії та типологія [Текст] / Дар'я Заморьонова // Журнал європейської економіки. - 2015. - Т. 14, № 4 : груд. - С. 388-399.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано визначення поняття «інформаційна культура», розглянуто критерії визначення рівня інформаційної культури. Визначено рівень інформаційної культури у вищих навчальних закладах Полтавської області, ступінь представленості кожного з типів інформаційної культури у ВНЗ загалом та конкретно по кожній з трьох категорій учасників роботи ВНЗ: персонал, викладачі та студенти. Виявлено, що для підприємств сфери послуг – ВНЗ – лідируючим є лише один тип інформаційної культури: Rule-following – дотримання правила. Охарактеризовано поняття «значення», «інформація» та «результат» кожного з типів інформаційної культури для ВНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13353
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 14 (№4) Грудень 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Заморьонова Д..pdf257.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.