Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13285
Назва: Брендинг туристського підприємства: теоретичні засади та інноваційні підходи
Інші назви: Branding of tourism enterprise: theoretical concepts and innovative approaches
Автори: Угоднікова, Олена Ігорівна
Клюкіна, Маргарита Анатоліївна
Uhodnikova, Olena Ihorivna
Klyukina, Marharyta Anatoliyivna
Ключові слова: туристське підприємство
бренд
конкурентоздатність у галузі туризму
брендинг
tourist enterprises
brand
competitiveness in tourism
branding
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Угоднікова, О. І. Брендинг туристського підприємства: теоретичні засади та інноваційні підходи [Текст] / Олена Ігорівна Угоднікова, Маргарита Анатоліївна Клюкіна // Економічний аналіз: зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; редкол.: О. В. Ярощук (голов. ред.) та ін. – Тернопіль: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка», 2016. – Том 26. – № 1. – С. 142-147. – ISSN 1993-0259.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні підходи до визначення категорії бренду з урахуванням специфіки туристської галузі. Розробляється проблематика застосування інноваційних підходів створення бренду туристського підприємства за допомогою ресурсів мережі Інтернет та соціального медіа-маркетингу Галузь туризму є однією з найбільш перспективних галузей економіки, що пов’язано зі значними прибутками від вкладених у галузь інвестицій. Розвиток туристської галузі вимагає пошуку нових підходів до ведення господарської діяльності. Суб’єкти господарювання у цій сфері представлені в Україні здебільшого малими підприємствами, з коротким життєвим циклом, що мають суттєву залежність від умов зовнішнього середовища: економічних, геополітичних та внутрішньополітичних, соціальних, екологічних тощо. В умовах підвищеної конкуренції у сфері туризму, залежності від зовнішніх умов ринку та короткого життєвого циклу питання брендингу туристського підприємства набуває підвищеної актуальності не лише для підвищення ефективності управління підприємством, але й з точки зору побудови високорентабельного та перспективного бізнесу. Вплив бренду поширюється не лише на потенційних споживачів, як окремі елементи брендингу: реклама, просування, логотипи тощо. Бренд створює позитивний імідж та звертає увагу на об’єкт брендингу стейкхолдерів: партнерів, інвесторів, представників державної та муніципальної влади тощо. Створення бренду туристського підприємства допомагає забезпечити стабільний розвиток та мінімізувати впливи негативних факторів зовнішнього середовища. Проте доцільно зазначити, що витрати для створення бренду туристського підприємства повинні бути економічно обґрунтованими, та визначено показники, які підтверджують ефективності та результативність проведених витрат на застосування маркетингових заходів. The article is dedicated to the theoretical approaches to the definition of brand with consideration of tourism industry specific. The issue of usage of Internet resources and social media marketing is considered to be the innovative approach in branding of tourism enterprises. The tourism industry is one of the most promising sectors of the economy, which is associated with significant returns on profit in the sector of investment. The development of the tourism industry requires new approaches to business activity. Entities in this field in Ukraine are mostly small enterprises with a short life cycle, substantial dependence on external conditions, economic, geopolitical and domestic political, social, environmental and so on. In terms of increased competition in the tourism sector and dependence on external market conditions and short life cycle the issues of branding of tourism enterprises acquires increased relevance not only to improve the management, but also in terms of building a highly profitable and promising business. The impact of the brand cannot only be applied to potential customers as some elements of branding, advertising, promotion, logos and more. The brand creates a positive image and notes object branding stakeholders, partners, investors, representatives of state and municipal authorities and others. Creation of a brand of tourism enterprises helps to ensure the stable development and minimize the negative impacts of environmental factors. However, it is appropriate to note that the cost to create a brand of tourism enterprises must be economically justified. The indicators that confirm the effectiveness and efficiency of costs that are used for marketing measures are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13285
ISSN: 1993-0259
Розташовується у зібраннях:Економічний аналіз. 2016 рік. Том 26. № 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf706.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.