Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13247
Назва: Формування концепції гостинності в інноваційному маркетингу послуг ресторанних підприємств
Автори: Матвіїв, Микола
Ключові слова: гостинність
європейські стандарти продуктів харчування
інноваційний маркетинг
маркетинг-мікс ресторанних послуг
молекулярна кухня
ресторанне господарство
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Матвіїв, М. Формування концепції гостинності в інноваційному маркетингу послуг ресторанних підприємств [Текст] / Микола Матвіїв // Журнал європейської економіки. - 2014. - Т. 13, № 3. - С. 304-323.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність концепції гостинності в іноваційному маркетингу ресторанних підприємств. Концепція гостинності випливає з концепції маркетингу взаємовідносин і має власну сферу застосування, пов’язану з доброзичливим прийомом та якісним обслуговуванням гостей (клієнтів) ресторанів, готелів, круїзних лайнерів, казино, курортів, пансіонатів, мотелі, хостелів тощо. Охарактеризовано два сучасні напрямки розвитку сфери гостинності, а саме: гостинність у напрямку забезпечення гостей житлом та зручностями (готельне господарство) та гостинність у напрямку надання розваг та харчування (ресторанне господарство). Здійснено класифікацію європейських національних кухонь та розглянуто молекулярну кухню, під якою розуміють модну тенденцію в кулінарії, що об’єднує різні страви з незвичайними властивостями і комбінаціями компонентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13247
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 13 (№3) Вересень 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матвіїв М..pdf276.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.