Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13149
Назва: Управління торговельними марками: боротьба з паразитизмом
Автори: Степаненко, Сергій
Ключові слова: інтелектуальна власність
комерційні позначення
торговельна марка
бренд
недобросовісна конкуренція
паразитичний маркетинг
адміністративно-правовий захист прав інтелектуальної власності
Антимонопольний комітет України
судовий захист прав інтелектуальної власності
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Степаненко, С. Управління торговельними марками: боротьба з паразитизмом [Текст] / Сергій Степаненко // Журнал європейської економіки. - 2014. - Т. 13, № 1. - С. 80-93.
Короткий огляд (реферат): Визначено сутність та форми паразитичного маркетингу як прояву недобросовісної конкуренції, його наслідки для оригінальної фірми, окреслено напрями комплексної протидії паразитизму та розкрито їх зміст, обґрунтовано адміністративно-правовий і судовий механізми захисту порушених прав на торговельну марку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13149
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 13 (№1) Березень 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Степаненко С..pdf228.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.