Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарапетян, Едуард Томікович-
dc.date.accessioned2017-02-15T16:27:09Z-
dc.date.available2017-02-15T16:27:09Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13038-
dc.description.abstractВ статті описуються проблеми нагального отримання в ринкових умовах різносторонньої інформації про саме ринкове середовище та про внутрішню виробничо-господарську ситуацію на підприємстві. Маркетингова служба отримує дані про ринкову ситуацію на поточний момент і використовує їх в аналізі, плануванні діяльності фірми. Для опрацювання великих потоків інформації маркетинговій службі підприємства необхідно використовувати інформаційну системуuk_UA
dc.publisherКарапетян, Е.Т. Мікрорівнева маркетингова інформаційна система підприємства та джерела її забезпечення [Текст] / Е.Т. Карапетян // Збірник наукових праць викладачів і аспірантів кафедри економічного аналізу. – Тернопіль: ТАНГ, 2001. – С.139-141uk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectвиробничо-господарська діяльністьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectсередовищеuk_UA
dc.subjectмаркетингова службаuk_UA
dc.subjectпланування діяльності фірмиuk_UA
dc.titleМікрорівнева маркетингова інформаційна система підприємства та джерела її забезпеченняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.