Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1283
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроценко, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorProtsenko, O. V.-
dc.date.accessioned2016-03-22T13:02:14Z-
dc.date.available2016-03-22T13:02:14Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПроценко О. В. Формування системи маркетингових комунікацій на зарубіжному ринку : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.050108 – маркетинг / Олена Володимирівна Проценко ; наук. керівник доцент Р. Б. Окрепкий. – Тернопіль, 2012. – 116 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1283-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні аспекти маркетингових комунікацій, особливості формування системи маркетингових комунікацій на зовнішніх ринках. Проаналізовано маркетингові комунікації вітчизняного підприємства та здійснено аналіз формування системи маркетингових комунікацій, а також обґрунтовано шляхи оптимізації системи маркетингових комунікацій досліджуваного підприємства. Запропоновано удосконалену систему маркетингових комунікацій на зарубіжному ринку ТОВ «ОСП Корпорація Ватра» та рекомендації по її впровадженню.uk_UA
dc.publisherТернопільuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікації, зарубіжний ринок, Інтернет комунікаціїuk_UA
dc.titleФормування системи маркетингових комунікацій на зарубіжному ринкуuk_UA
dc.title.alternativeFormation of marketing communications in foreign marketsuk_UA
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Protsenko О.М._MUNzm-51.pdf2.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.