Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1272
Назва: Інструменти мережевих компаній на ринку України на прикладі компанії «Faberlic»
Інші назви: Network Tools companies in the Ukraine by the example of the company «Faberlic»
Автори: Афанасій, Ольга Володимирівна
Afanasiy, O. V.
Ключові слова: мережевий маркетинг, багаторівневий маркетинг, маркетингові інструменти
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопіль
Бібліографічний опис: Афанасій, О. В. Інструменти мережевих компаній на ринку України на прикладі компанії «Faberlic» : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03050701 маркетинг / Ольга Володимирівна Афанасій ; наук. керівник к.е.н., доцент Ю. В. Мельник. – Тернопіль, 2012. – 107 с.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні засади MLM-маркетингу, надано характеристику основних маркетингових інструментів MLM-компаній та описано їх організаційну структуру. Проаналізовано діяльність MLM-компаній на вітчизняному ринку, досліджено перспективи розвитку цієї сфери бізнесу. Зосереджено увагу на слабких та сильних сторонах корпорації Faberlic, її маркетинговому інструментарії. Запропоновано напрямки підвищення конкурентоспроможності досліджуваного підприємства та обґрунтовано використання новітніх маркетингових засобів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1272
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Afanasiy O.V., MUNzm-51.pdf1.77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.