Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12568
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПогріщук, Борис Васильович-
dc.date.accessioned2017-02-10T10:54:02Z-
dc.date.available2017-02-10T10:54:02Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЗбірник науково-практичної конференції вчених, викладачів та практичних працівників. – Вінниця, 2006. – С. 275-279uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12568-
dc.publisherЗбірник науково-практичної конференції вчених, викладачів та практичних працівників. – Вінницяuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectконцепції управлінняuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeManaging enterprise’s marketing activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
upravlinnya mark di.pdf3.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.