Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12458
Назва: Використання інтернет-технологій в формуванні маркетингової стратегії підприємства
Автори: Володимир, Уляна
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Володимир, Уляна. Використання інтернет-технологій в формуванні маркетингової стратегії підприємства [Текст] / Уляна Володимир // Актуальні проблеми економіки та управління на сучасному етапі : зб. тез доп. студ. наук.-практ. WEB-конф. [м. Тернопіль, 11-12 жовт. 2016 р.] / відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ТНЕУ, 2016. - С. 31-33.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12458
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Володимир.pdf254.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.