Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12454
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВартовник, Надія-
dc.date.accessioned2017-02-09T14:41:50Z-
dc.date.available2017-02-09T14:41:50Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВартовник, Надія. HR-брендинг як механізм позиціонування організації на ринку праці [Текст] / Надія Вартовник // Актуальні проблеми економіки та управління на сучасному етапі : зб. тез доп. студ. наук.-практ. WEB-конф. [м. Тернопіль, 11-12 жовт. 2016 р.] / відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ТНЕУ, 2016. - С. 18-21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12454-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleHR-брендинг як механізм позиціонування організації на ринку праціuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вартовник.pdf214.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.