Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1233
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВівчар, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.date.accessioned2016-03-20T11:00:58Z-
dc.date.available2016-03-20T11:00:58Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationВівчар О. І. Маркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництва / О. І. Вівчар, М. Ф. Зяйлик // Соціально-економічні проблеми і держава. – Вип. 1 (2) – Тернопіль, 2009 – С. 101–107.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1233-
dc.description.abstractІнноваційний маркетинг дозволяє зрозуміти, яким чином підприємство має організовувати процес реалізації своєї продукції, товарів та послуг, просування її на ринку, розробки рекламної кампанії, розробки стратегії та тактики діяльності фірми з метою досягнення певного рівня конкурентоспроможності на тому ж самому ринку.uk_UA
dc.subjectінноваційний маркетингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.titleМаркетинг інновацій – найважливіша задача підприємництваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf193.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.