Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12147
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозак, Тетяна Богданівна-
dc.date.accessioned2017-02-07T13:53:56Z-
dc.date.available2017-02-07T13:53:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКозак, Т. Б. Упровадження прогресивних ідей професійної підготовки старшокласників в освітньому просторі України [Електронний ресурс] / Т. Б. Козак // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. Педагогічні науки. – 2016. – Вип. 30. – С. 131-138.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12147-
dc.description.abstractУ статті здійснено порівняльний аналіз професійної підготовки старшокласників в Україні та Німеччині, виявлено прогресивні ідеї досвіду професійної підготовки старшокласників у закладах середньої освіти другого ступеня Німеччини та визначено можливості їх реалізації в освітньому просторі України.uk_UA
dc.publisherВісник Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectстаршокласникиuk_UA
dc.subjectзаклади середньої освіти другого ступеня Німеччиниuk_UA
dc.subjectдуальна система освітиuk_UA
dc.subjectметоди професійної підготовкиuk_UA
dc.subjectформи професійної підготовкиuk_UA
dc.subjectзміст навчанняuk_UA
dc.titleУпровадження прогресивних ідей професійної підготовки старшокласників в освітньому просторі Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.