Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12122
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарішняк (Гапійчук), Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-02-07T11:34:16Z-
dc.date.available2017-02-07T11:34:16Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationГапійчук І. М. Впровадження модульного навчання як умова емоційної взаємодії між викладачами і студентами: методологія і теорія / І. М. Гапійчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми// Зб. наук. пр. / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. - Київ-Вінниця: ДОВ Вінниця, 2000. - С. 324-327.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12122-
dc.description.abstractРозглянуто трактування наукового поняття "педагогічна технологія". Проаналізовано українську версію системи модульного навчання у ВНЗ. Визначено умови ефективності модульного навчання. Розкрито зв`я зок методологічної складової модульного навчання з дидактичною умоційною взаємодією між викладачами і студентами.uk_UA
dc.publisherКиїв-Вінниця, Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми.uk_UA
dc.subjectтехнології навчанняuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectмодульне навчанняuk_UA
dc.titleВпровадження модульного навчання як умова емоційної взаємодії між викладачами і студентами: методологія і теоріяuk_UA
dc.title.alternativeImplementing ECTS as the condition of emotional interaction of teachers and students: methodology and theoryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скан 7 февр. 2017 г., 12.20.pdf4.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.