Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12051
Назва: Альтерглобалізація в розрізі корпоративної ідентичності та відповідальності
Інші назви: Alterglobalization by corporate identity and liability
Автори: Зварич, Роман Євгенович
Ключові слова: альтерглобалізація, декомпартменталізація ринків, неглобальна діяльність, корпоративна ідентичність, культурна близькість, стратегічна рефлексія, ретикулярна реакція, відповідальна кооперація
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Вісник одеського національного університету. Сер.: «Економіка». – 2016. – № 21. – С. 17-22.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто альтерглобалізацію в розрізі корпоративної ідентичності та відповідальності, встановлено дуалістичну політико-економічну сферу впливу глобалізації та нав’язані нею промислові та географічні сфери діяльності. Визначено рівень промислової глобалізації, що зумовлений глобалізованою діяльністю, діяльністю, що здійснюється глобально-динамічно, діяльністю з низьким рівнем глобалізації та неглобальною діяльністю. Встановлено неочікуване корпоративне перевизначення національних кордонів, підвищений престиж коренів ідентичності та важливість культурної близькості. Обґрунтовано динамічну першопричину глобальної дуальності та її ретикулярну реакцію, а також типологію корпоративної організації з виходом на відповідальну кооперацію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12051
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zvarych Roman.pdf550.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.