Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1182
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолесніков, Андрій Павлович-
dc.contributor.authorШульгат, Ніна Ігорівна-
dc.date.accessioned2016-03-14T19:15:43Z-
dc.date.available2016-03-14T19:15:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКолесніков, А. П. Основні засади, механізми та можливості розвитку брендингу в Україні / А. П. Колесніков, Н. І. Шульгат // Сталий розвиток економіки. – 2011. – № 2 – С. 37-40.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1182-
dc.description.abstractВ статті досліджено історичну та змістовну парадигму категорії “бренд” та запропоновано власне розуміння цього поняття. Визначено особливі умови розвитку брендингу в Україні та досліджено перешкоди його використання в діяльності вітчизняних підприємств. Охарактеризовано досвід компанії Nestle у розвитку бренду.uk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectNestleuk_UA
dc.titleОсновні засади, механізми та можливості розвитку брендингу в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.