Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1174
Назва: Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду
Інші назви: Neuromarketing: brand new tools identification
Автори: Колесніков, Андрій Павлович
Шульгат, Ніна Ігорівна
Ключові слова: нейромакетинг
бренд
мерчандайзинг
аромамаркетинг
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Колесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5).
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1174
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
нейромаркетинг новітні інструменти.pdf202.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.