Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11158
Назва: КОМПЛЕКСНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО МАКРОСЕРЕДОВИЩА СІЛЬГОСПМАШИНОБУДІВНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ
Інші назви: COMPREHENSIVE MARKETING ANALYSIS OF THE EXTERNAL MACRO ENVIRONMENT OF AGRICULTURAL MACHINERY INDUSTRY OF UKRAINE
Автори: Сабецька, Тетяна Ігорівна
Ключові слова: зовнішнє макросередовище
фактори макросередовища
комплексна модель маркетингового аналізу стану зовнішнього середовища
“ідеальний” та “поточний” профіль макросередовища
інтегральний показник стану зовнішнього макросередовища
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво "Наука і освіта"
Бібліографічний опис: Сабецька Т.І. Комплексний маркетинговий аналіз зовнішнього макросередовища сільгоспмашинобудівної галузі України / Т.І. Сабецька // Економіка: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць. - Випуск 260: В 6 т. - Т. V. - Дніпропетровськ: ДНУ, 2010. - С. 1183-1192.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена маркетинговому аналізу зовнішнього макроекономічного середовища підприємства. Зокрема, розроблена та проілюстрована на прикладі галузі сільськогосподарського машинобудування України комплексна модель маркетингового дослідження стану зовнішнього макросередовища та оцінки його впливу на виробничу діяльність підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11158
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.