Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСабецька, Тетяна Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-02-02T19:21:35Z-
dc.date.available2017-02-02T19:21:35Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСабецька Т.І. Особливості практичного застосування маркетингу на підприємствах сільськогосподарського машинобудування України [Електронний ресурс] / Т.І. Сабецька // Ефективна економіка. - 2010. - №4uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11108-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню особливостей практичного застосування маркетингу та рівня використання маркетингових досліджень у процесі розробки виробничої програми на підприємствах галузі сільськогосподарського машинобудування України.uk_UA
dc.publisherДніпропетровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk_UA
dc.subjectвибіркове опитуванняuk_UA
dc.subjectвиробниче плануванняuk_UA
dc.subjectсільськогосподарське машинодудуванняuk_UA
dc.subjectвиробнича програмаuk_UA
dc.subjectсільсьгоспмашинобудівні підприємстваuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО МАШИНОБУДУВАННЯ УКРАЇНИuk_UA
dc.title.alternativeINVESTIGATION OF THE PECULIARITIES OF APPLICATION OF MARKETING AT THE ENTERPRISES OF AGRICULTURAL MACHINE BUILDING OF UKRAINEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.