Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10820
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВільчинська, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorРум'янцева, Катерина Євгенівна-
dc.date.accessioned2017-02-01T14:51:11Z-
dc.date.available2017-02-01T14:51:11Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВільчинська О. М., Рум'янцева К. Є. Фахові завдання як засіб спрямованого вивченя дисциплін математичного циклу майбутніми економістами / О. М. ВІльчинська, К. Є. Рум'янцева // Наукові записки. - Випуск 9. - Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 2. - Кіровоград: РВВ КДПУ шм. В.Винниченка, 2016 - С. 36-42.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10820-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі впровадження фахових завдань в професійне начання майбутніх економістів. Розкрито сутність поняття "фахові завдання", сформульовано основні вимоги та розглянуто методичні підходи до побудови системи таких завдань. Розроблена класифікація фахових завдань в залежності від складності відповідних математичних моделей. Зроблено висновок, що використання фахових завдань значно підвищує ефективність навчання.uk_UA
dc.publisherНаукові записки. - Кіровоград: РВВ КДПУ шм. В.Винниченка, 2016uk_UA
dc.subjectфахові завданняuk_UA
dc.subjectмайбутні економістиuk_UA
dc.subjectвища математикаuk_UA
dc.subjectпрофесійне навчанняuk_UA
dc.subjectматематична освітаuk_UA
dc.titleФахові завдання як засіб спрямованого вивченя дисциплін математичного циклу майбутніми економістамиuk_UA
dc.title.alternativeSpecialized tasks as the means of professionally-oriented learning of mathematical subjects by future economistsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
economist.pdf2.79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.