Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10820
Назва: Фахові завдання як засіб спрямованого вивченя дисциплін математичного циклу майбутніми економістами
Інші назви: Specialized tasks as the means of professionally-oriented learning of mathematical subjects by future economists
Автори: Вільчинська, Олена Миколаївна
Рум'янцева, Катерина Євгенівна
Ключові слова: фахові завдання
майбутні економісти
вища математика
професійне навчання
математична освіта
Дата публікації: 2016
Видавництво: Наукові записки. - Кіровоград: РВВ КДПУ шм. В.Винниченка, 2016
Бібліографічний опис: Вільчинська О. М., Рум'янцева К. Є. Фахові завдання як засіб спрямованого вивченя дисциплін математичного циклу майбутніми економістами / О. М. ВІльчинська, К. Є. Рум'янцева // Наукові записки. - Випуск 9. - Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 2. - Кіровоград: РВВ КДПУ шм. В.Винниченка, 2016 - С. 36-42.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі впровадження фахових завдань в професійне начання майбутніх економістів. Розкрито сутність поняття "фахові завдання", сформульовано основні вимоги та розглянуто методичні підходи до побудови системи таких завдань. Розроблена класифікація фахових завдань в залежності від складності відповідних математичних моделей. Зроблено висновок, що використання фахових завдань значно підвищує ефективність навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10820
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
economist.pdf2.79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.