Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10458
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошин, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorЧеревко, Ірина-
dc.date.accessioned2017-01-31T14:13:48Z-
dc.date.available2017-01-31T14:13:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВолошин, Р. В. Особливості впровадження концепції соціальної відповідальності бізнесу в Україні [Текст] / Р. В. Волошин, І. В. Черевко // Інноваційна економіка. – 2012. – № 9 (35), – С. 85-90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10458-
dc.description.abstractВ статті розглянуто ключові положення концепції соціальної відповідальності бізнесу, охарактеризовано етапи впровадження її ідей в Україні, проаналізовано набір інструментів, які використовують при цьому підприємства, обгрунтовано напрями вдосконалення процесу впровадження концепції на українських підприємствах.uk_UA
dc.publisherІнноваційна економіка : всеукраїнський науково-виробничий журналuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуuk_UA
dc.subjectдекларація прав людиниuk_UA
dc.subjectСВБuk_UA
dc.subjectГлобальний договір ООНuk_UA
dc.subjectСоціальна звітністьuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.titleОсобливості впровадження концепції соціальної відповідальності бізнесу в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СВБ Волошин, Черевко 2012.pdf82.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.