Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10423
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПилипчук, Володимир-
dc.contributor.authorДанніков, Олег-
dc.date.accessioned2017-01-31T13:09:35Z-
dc.date.available2017-01-31T13:09:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПилипчук, В. Інформаційно-комунікативні проблеми глобалізації вітчизняного бізнесу [Текст] / Володимир Пилипчук, Олег Данніков // Журнал європейської економіки. - 2015. - Т. 14, № 1. - С. 26-36.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10423-
dc.description.abstractМетою дослідження є розробка методології вивчення глобалізації бізнесу загалом, а також окремих її аспектів, пов’язаних із маркетинговими стратегічними рішеннями на зовнішніх ринках збуту та інформаційно-комунікативними проблемами глобалізації вітчизняного бізнесу. Предметом дослідження є теоретичні засади та методично-прикладні питання розвитку системи заходів маркетингового комплексу як інструменту активізації підприємств України в міжнародному бізнесі. Об’єктом дослідження є процес становлення та розвитку маркетингової діяльності та суб’єктів господарювання на глобальних товарних ринках.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг глобальних ринківuk_UA
dc.subjectмакроекономічні процесиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectпродажuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідження на мікрорівніuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectстратегії економічного розвиткуuk_UA
dc.titleІнформаційно-комунікативні проблеми глобалізації вітчизняного бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 14 (№1) Березень 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пилипчук В..pdf225.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.