Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10372
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВільчинська, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorРум'янцева, Катерина Євгенівна-
dc.contributor.authorДобровольська, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-01-31T08:04:23Z-
dc.date.available2017-01-31T08:04:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВільчинська О.М., Рум'янцева К.Є., Добровольська Н. В. Педагогічні аспекти використання творчих фахових завдань під час вивчення дисциплін циклу "Математика для економістів" / О. М. Вільчинська, К. Є. Рум'янцева, Н. В. Добровольська // Науковий вісник Ужгородського націоального університету: Серія "Педагогіка. Соціальна робота". - 2015. - №37. - С. 158-161.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10372-
dc.description.abstractУ даній статті презентовані педагогічні аспекти реалізації впровадження творчих фахових завдань під час вивчення дициплін циклу "Математика для економістів" студентами економічних спеціальностей. Узагальнено різні підходи щодо визначення поняття "творчі завдання" та сформульовано основні вимоги до таких завдань. Зроблено висновок, що використання творчих завдань значно підвищує ефективність навчання. In the article the pedagogical aspects of realization of inculculation of creative specialized tasks in learning of discipline "Match for economists" by the students of economical speciallies have been presented. Different approaches to definition of the term "creative tasks" are united and the cycies of their solving and the criteria of refeming or that task to a creative one are obcerved. The essence of the term "creative specialized lasks" has been revealed and main demands to these tasks have been formulated. The conclusion has been made - using the creative tasks considerablyraises the effectiveness of studing/ Such tasks make it possible: to unife? revice and leam educational material, to encourage cognitive interest, abstractc and logic mentality, to form skils of common work, to establish connection between disciplines. The main condition of creativity is the parception of new ideas, the ability to find and break the problem behavior and independence at the same time the ability to give and give up his previous opinious. criticism, courage, tolerance. Such professionals needed today.uk_UA
dc.publisherНауковий вісник Ужгородського Університету.uk_UA
dc.subjectтворчі завданняuk_UA
dc.subjectфахові завданняuk_UA
dc.subjectмайбутні економістиuk_UA
dc.titleПедагогічні аспекти використання творчих фахових завдань під час вивчення дисциплін циклу "Математика для економістів"uk_UA
dc.title.alternativePedagogical aspects of using creative tashs for professional maths teaching for economistsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
matem_dlia_economistiv (1).pdf1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.